Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach
Agnieszka Jabłońska-Twaróg objęła nowe stanowisko marketing communications managera w fintechu Twisto.
Jabłońska-Twaróg jest związana z Twisto od 2019 r. Dotychczas jako dyrektor ds. komunikacji odpowiadała za PR i komunikację Twisto w Polsce. W tym czasie była odpowiedzialna za m.in. launch aplikacji i karty wielowalutowej Twisto na naszym rynku oraz realizację dwóch edycji największego badania UX dla e-commerce w Polsce - Koszyk roku.
Wraz z objęciem stanowiska International marketing communications managera, Agnieszka Jabłońska-Twaróg stanęła na czele międzynarodowego zespołu i odpowiada za brand, social media, działania z influencerami i PR Twisto w Polsce i w Czechach.
Wcześniej w Clear Communication Group
Agnieszka Jabłońska-Twaróg przeszła do do Twisto przeszła z agencji Clear Communication Group. Jako partner zarządzający (od sierpnia 2015 r.) zarządzała bieżącymi projektami agencji i pozyskiwała nowych klientów. Prowadziła szkolenia medialne (m.in. dla Deloitte, Deloitte Digital, PKP Cargo, PKL) oraz wspierała klientów w zakresie doradztwa w komunikacji kryzysowej.
Wcześniej pełniła funkcję rzecznika prasowego i dyrektora Biura Ministra w Ministerstwie Skarbu Państwa. Przez ponad dwa lata była związana z telewizją Polsat, gdzie prowadziła serwisy informacyjne Polsat News oraz „Biznes Informacje” i program publicystyczny „Kto ma rację” w Polsat Biznes. Przez blisko dwa lata pracowała również jako dziennikarka ekonomiczna w „Pulsie Biznesu”. Wcześniej doświadczenie zdobywała m.in. w telewizji TVN24. Jest absolwentką Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.
Joanna Kasiedczak w Twisto
Pod koniec 2020 r. do zespołu Twisto dołączyła również Joanna Kasiedczak, która odpowiada m.in. za działania PR i social media w Polsce.
Doświadczenie zdobywała m.in. w agencji marketingowej MBridge – Marketing Expert, w której jako PR Specialist była odpowiedzialna za komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy. Wcześniej przez blisko 2 lata realizowała działania z zakresu PR dla podmiotów finansowych m.in. Wonga, Santander Consumer Bank oraz KIR. Absolwentka Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Twisto to fintech działający w branży "Buy Now, Pay Later". Oferuje wygodną aplikację do codziennych płatności, która umożliwia bezpłatne przesunięcie płatności za dowolny zakup do 45 dni oraz podzielenie płatności na 3 raty za 0 zł. Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r., jego partnerem strategicznym w Polsce jest ING Bank Śląski.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Agnieszka Jabłońska-Twaróg odpowiedzialna za markę Twisto w Polsce i w Czechach