Ambasada Norwegii postawiła na Solski Burson-Marsteller
Ambasada Królestwa Norwegii w Polsce wybrała Solski Burson-Marsteller na swojego partnera w obszarze public relations.
Agencja odpowiada za doradztwo komunikacyjne, w zakresie public affairs i w kontaktach z mediami, Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert. W skład zespołu współpracującego z Ambasadą wchodzą Ryszard Solski, Jan Stożek, Maciej Kałużny i Anna Włodarczyk.
Umowa została podpisana do końca 2012 roku.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Ambasada Norwegii postawiła na Solski Burson-Marsteller