1,25 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Ameryka da się lubić” ogląda średnio 1,25 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje drugie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i trzecie w 16-49.

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków „Ameryka da się lubić”, wyemitowanych w okresie od 12 do 26 września 2020 roku wyniosła 1,25 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 9,80 proc. w gronie wszystkich widzów, 6,86 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w soboty o godz. 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 12 września. Śledziło go średnio 1,36 mln osób.

Nadawany niemal rok temu (tj. w okresie od 27 kwietnia do 11 maja ub.r.) w tym samym paśmie mający podobną formułę program „Europa da się lubić - 15 lat później” oglądało 1,84 mln osób, co przełożyło się na 13,58 proc. udziału w 4+, 8,15 proc. w 16-49 oraz 9,19 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie emisji „Ameryka da się lubić” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 10,10 proc.), trzeci - Polsat (gł. filmy fabularne; 8,16 proc.), a czwarty - TVN (pasmo filmowe; 7,34 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

Formuła programu „Ameryka da się lubić” nawiązuje do znanego już widzom Dwójki talk-show „Europa da się lubić”, który emitowany był w latach 2003-2008 oraz 2019. W ramach cyklu do studia zapraszani są Amerykanie mieszkający w Polsce oraz goście specjalni, którzy wypowiadają się o zwyczajach w swojej ojczyźnie w ramach tematu danego odcinka.
Nowy program prowadzi Ida Nowakowska.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,25 mln widzów nowego programu „Ameryka da się lubić”, TVP2 wiceliderem