Anwim klientem d*fusion communication
Z początkiem sierpnia agencja d*fusion communication rozpoczęła współpracę w zakresie obsługi public relations ze spółką Anwim, właścicielem ogólnopolskiej sieci stacji paliw Moya.
Do zadań agencji należeć będzie realizacja strategii komunikacji, działania media relations, internal relations, komunikacja kryzysowa oraz wsparcie firmy w obszarze social mediów, a także innych projektów marketingowych.
Z ramienia d*fusion communication obsługę public relations realizował będzie Aleksander Zalewski i Piotr Jamrogiewicz, z kolei za media społecznościowe odpowiedzialni będą Kamil Gołdy i Amal Milczarczyk.
Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Należąca do Anwim sieć Moya Obecnie sieć składa się z 217 stacji paliw. Strategia rozwoju spółki zakłada do 2023 r. osiągnięcie pułapu 350 jednostek na terenie całego kraju.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anwim klientem d*fusion communication