„Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Telewizja Polska rozpoczęła nową kampanię wizerunkową „Bądźmy Razem”. Jej ideą jest promocja oferty programowej publicznego nadawcy, a punktem wyjścia jest mundial w Rosji.
Poza tym wydarzeniem kampania obejmie sukcesywnie kolejne pozycje z oferty programowej publicznego nadawcy: programy rozrywkowe, rodzimą produkcję rozrywkową i serialową oraz wybrane zagraniczne filmy i seriale fabularne.
- Wiodący przekaz akcji koncentruje się na wizerunku telewizji publicznej jako nowoczesnego, przyjaznego i otwartego medium skierowanego do szerokiego grona odbiorców, oferującego produkcje na światowym poziomie - czytamy w komunikacie prasowym wysłanym do Wirtualnemedia.pl przez TVP.
Premiera flagowego, trzydziestosekundowego spotu kampanii odbyła się we wtorek, 19 czerwca br., w przerwie meczu Polska-Senegal. Jak informuje nadawca powołując się na dane Nilsen Audience Measurement, jej zasięg do 25 czerwca br. przekroczył 22 mln widzów.
Koncept kreatywny oraz spoty przygotowało biuro programowe wraz z Agencją Kreacji Oprawy i Reklamy przy współpracy z agencją Wavemaker. Spoty zrealizowano w kooperacji ze Studiem Sputnik. Profil Facebook „Bądźmy Razem TVP” oraz aktywności w mediach społecznościowych realizuje agencja Click.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Bądźmy Razem” - nowa kampania wizerunkowa Telewizji Polskiej (wideo)
Niech wszyscy wiedzą, kto wspomaga propagandę.