“Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN
Drugą edycję “Biwy na głosy” po pięciu odcinkach ogląda w TVP2 o około 1,2 mln widzów mniej niż śledziło pierwszą serię muzycznego show. W czasie emisji programu Dwójka przegrywa z TVP1 i TVN, lepsza jest tylko od Telewizji Polsat.
“Bitwa na głosy 2” nadawana jest w TVP2 w soboty o 20.05. Po pięciu tygodniach nadawania oglądalność show wynosi 2,64 mln widzów, co przekłada się na 17,14 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i tylko 14,47 proc. w grupie komercyjnej - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane Nielsen Audience Measurement.
Nadawana rok temu w tym samym paśmie pierwsza odsłona “Bitwy” po pięciu odcinkach miała 3,8 oglądających widzów, a udział stacji wynosiło odpowiednio 24,32 proc. i 20,88 proc.
Widowisko daje obecnie TVP2 trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Liderem jest Jedynka, emitująca wówczas gł. “Komisarza Alexa” i filmy fabularne, co daje jej 20,93 proc. udziału. Wiceliderem jest TVN (“X Factor”, filmy; 20,18 proc.). Za TVP2 plasuje się natomiast Polsat (filmy; 11,95 proc.). W grupie komercyjnej Dwójka przegrywa także z TVP1 i TVN, ale jej przewaga nad Polsatem jest minimalna.
Z danych telemetrycznych wynika, że program “Bitwy na głosy” śledzą najchętniej kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.

W drugiej edycji show zespoły zdecydowało się prowadzić osiem nowych gwiazd: Edyta Górniak, Natalia Kukulska, Janusz Panasewicz, Ryszard Rynkowski, Mezo, Kamil Bednarek, Monika Kuszyńska oraz siostry Przybysz. Gospodarzem programu jest Hubert Urbański, a za produkcję wykonawczą odpowiada Mastiff Media Polska.
Widownia “Bitwy na głosy”
| Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| 03-03-2012 | 2 548 769 | 16,26% | 14,03% |
| 10-03-2012 | 2 623 445 | 16,66% | 14,29% |
| 17-03-2012 | 2 698 095 | 17,72% | 15,44% |
| 24-03-2012 | 2 451 626 | 17,04% | 13,62% |
| 31-03-2012 | 2 887 375 | 18,09% | 14,94% |
| Średnia | 2 640 246 | 17,14% | 14,47% |
Oglądalność show na tle konkurencji
| Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
| AMR | SHR % | SHR % | |
| TVP1 | 3 223 620 | 20,93% | 15,80% |
| TVN | 3 107 747 | 20,18% | 25,10% |
| TVP2 – Bitwa | 2 640 246 | 17,14% | 14,47% |
| Polsat | 1 841 531 | 11,95% | 14,41% |
Profil widowni programu
| ADH % | AFF | ||
| Płeć | Mężczyźni | 36,09% | 75 |
| Kobiety | 63,91% | 123 | |
| Wiek | 4-9 | 2,02% | 34 |
| 10-15 | 4,89% | 73 | |
| 16 - 19 | 3,72% | 68 | |
| 20 - 24 | 2,99% | 39 | |
| 25 - 29 | 3,22% | 36 | |
| 30 - 34 | 5,64% | 68 | |
| 35 - 39 | 7,17% | 97 | |
| 40 - 44 | 5,74% | 89 | |
| 45 - 49 | 7,35% | 110 | |
| 50 - 54 | 10,61% | 133 | |
| 55 - 59 | 10,93% | 140 | |
| 60 | 35,71% | 173 | |
| Wlk. miasta | Wieś | 44,90% | 114 |
| < 50 tys. | 26,53% | 113 | |
| 50-100 tys. | 7,03% | 85 | |
| 100-200 tys. | 6,92% | 90 | |
| > 200 tys. | 14,62% | 69 | |
| Zawód | Top management | 6,40% | 65 |
| Pracownicy średniego szczebla | 14,36% | 92 | |
| Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,30% | 92 | |
| Emeryci | 42,51% | 168 | |
| Inni | 19,42% | 64 | |
| Wykształcenie | Podstawowe | 49,05% | 122 |
| Średnie | 30,56% | 94 | |
| Wyższe | 13,47% | 92 | |
| Inne | 6,92% | 55 |
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: “Bitwa na głosy” straciła milion widzów, przegrywa z TVP1 i TVN