Black&White PR dla Browaru Cornelius
Browar Cornelius powierzył Black&White PR realizację działań media relations. Agencja odpowiedzialna będzie także za kształtowanie wizerunku browaru oraz działania w mediach społecznościowych.
W ramach kontraktu B&W PR zajmie się realizacją strategii komunikacji informacyjnej związanej z piotrkowskim browarem i jego produktami.
W pierwszej kolejności agencja zaplanowała konferencję prasową i szeroko zakrojone działania media relations dotyczące nowych gatunków piw produkowanych w Browarze Cornelius.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Black&White PR dla Browaru Cornelius