„Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku
Szósty sezon „Blondynki” ogląda średnio 2,86 mln widzów, czyli o 300 tys. osób mniej niż piątą edycję nadawaną rok temu. Serial nadal daje TVP1 pozycję lidera całego rynku telewizyjnego, ale w grupie komercyjnej stacja jest trzecia.
Produkcja nadawana jest od 10 grudnia 2017 roku w niedziele o godz. 20.15. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność szóstej serii „Blondynki” wyniosła 2,86 mln widzów. Przełożyło się to na 17 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,15 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością do tej pory cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,07 mln osób.

Dla porównania, piątą edycję serialu, emitowaną w grudniu 2016 roku, po trzech odcinkach oglądało średnio 3,16 mln widzów, co przełożyło się na 18,28 proc. udziału w 4+, 10,34 proc. w 16-49 i 13,20 proc. w 16-59. Oznacza to że produkcja straciła 300 tys. widzów.
TVP1 w paśmie emisji serialu nadal jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat, który w tym czasie pokazuje programy kabaretowe, a jego udział kształtuje się na poziomie 14,07 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: TVN (filmy fabularne, raz wyemitowany został ostatni odcinek „MasterChefa”; 9,61 proc.) i TVP2 (gł. pasmo filmowe; 4,92 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 liderem jest Polsat, a dalej plasują się: TVN, Jedynka i Dwójka.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Blondynka” straciła 300 tys. widzów, ale TVP1 pozostaje liderem rynku