Bloomberg Businessweek Polska wybrał Sugar&Spice Public Relations
Platforma Mediowa Point Group współpracuje z agencją Sugar&Spice Public Relations w zakresie wybranych działań komunikacyjnych i promocyjnych towarzyszących wprowadzeniu na rynek magazynu Bloomberg Businessweek Polska.
Zakres współpracy agencji z BBW Polska obejmuje działania PR oraz komunikację do reklamodawców i domów mediowych.
Działania Sugar&Spice PR są uzupełnieniem standardowych działań promocyjnych i PR prowadzonych przez wydawcę.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Bloomberg Businessweek Polska wybrał Sugar&Spice Public Relations