Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji
Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie utworzył stanowisko menadżerki ds. komunikacji i public affairs. Objęła je Katarzyna Strojna-Szwaj.
Katarzyna Strojna-Szwaj odpowiada za komunikację zewnętrzną oraz kontakty z mediami, a także działania z zakresu public affairs Browarów Polskich.
Związek zaznacza, że w nadchodzącym roku tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu, nowymi trendami (takimi jak promocja napojów bezalkoholowych) czy zrównoważonym rozwojem będą zajmować centralne miejsce w działaniach komunikacyjnych Browarów Polskich.
Katarzyna Strojna-Szwaj z branżą komunikacji i marketingu związana jest od ponad 15 lat. Dotychczas zarządzała kampaniami reklamowymi, odpowiadała za relacje z mediami oraz nadzorowała strategie komunikacji w mediach społecznościowych dla obiektów zagranicznych sieci hotelowych w Polsce.
Jako senior communications & social media managerka w HR Group odpowiadała za wprowadzenie marki sieci hotelowej na polski rynek oraz budowanie jej rozpoznawalności. Pracowała też w sieci hoteli Vienna House, m.in. jako regional communication and marketing manager.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Browary Polskie z nową ekspertką od komunikacji