Burger King wybrał Good One PR
Agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King. Klient zaprosił do współpracy agencję, doceniając jej doświadczenie i wcześniejsze sukcesy działań PR dla marek z branży HoReCa.
W ramach współpracy agencja Good One PR odpowiedzialna jest za stworzenie i realizację kompleksowej strategii działań PR na polskim rynku, w tym prowadzenie biura prasowego, media relations, pozycjonowanie marki, produktów oraz ekspertów firmy w polskich mediach. Współpraca uwzględnia również bieżące doradztwo w zakresie PR produktowego i korporacyjnego, marketingu oraz koncepcji kreatywnych i akcji specjalnych. Agencja odpowiedzialna jest także za działania z obszaru influencer marketingu i wsparcie kryzysowe.
– Przejęcie marki Burger King przez Rex Concepts to dla nas zupełnie nowe rozdanie i ogromna szansa na dalszy rozwój na polskim rynku. Wierzymy, że współpraca z agencją Good One PR umożliwi nam skuteczne komunikowanie naszych wartości, oferty i wprowadzanych innowacji, a także pomoże wzmocnić relację z konsumentami – mówi Magdalena Mamczur, Dyrektorka Marketingu Burger King CEE.
Burger King na polskim rynku działa nieprzerwanie od 2007 roku, gdzie sukcesywnie się rozwija i obecnie liczy 74 lokale. W 2022 roku master franczyzobiorcą brandu została firma Rex Concepts, która odpowiada za markę nie tylko w Polsce, ale także w Czechach oraz Rumunii.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burger King wybrał Good One PR