„Charlie Hebdo” wraca do sprzedaży w 2,5-milionowym nakładzie
Po zapowiadanej przerwie tygodnik „Charlie Hebdo” pojawił się na rynku z nowym numerem, który wydrukowano w nakładzie 2,5 mln egzemplarzy. „Charlie powraca” - głosi tytuł na okładce pisma.
Na początku lutego 2015 r. redakcja „Charlie Hebdo” zapowiedziała, że w wydawaniu tytułu nastąpi przerwa spowodowana koniecznością odzyskania sił przez rysowników i dziennikarzy po dramatycznych wydarzeniach ze stycznia br. (więcej informacji tutaj).
Najnowszy numer tygodnika trafił do kiosków w nakładzie 2,5 mln egzemplarzy, mniejszym niż w wypadku rekordowego numeru wydanego bezpośrednio po zamachu dokonanym w redakcji 7 stycznia, którego nakład osiągnął w sumie wielkość 7 mln. (zobacz szczegóły).
Na okładce bieżącego wydania znalazł się satyryczny rysunek przedstawiający psa uciekającego z numerem „Charle Hebdo” w pysku przed grupą składającą się z dżihadystów, szefowej francuskiej skrajnej prawicy Marine Le Pen, byłego prezydenta Nicolasa Sarkozy’ego i papieża Franciszka. Hasło na okładce brzmi: „Charlie powraca!”.
Wewnątrz numeru znajdują się materiały dotyczące wspomnianego już Sarkozy’ego, byłego szefa MFW Dominique’a Strauss-Kahna, a także strzelaninie w Kopenhadze, w której usiłowano zabić Larsa Vilksa, autora karykatur Mahometa, który znalazł się na liście celów islamistów.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Charlie Hebdo” wraca do sprzedaży w 2,5-milionowym nakładzie
Powinni na okładce dać stałe motto: No pasaran...