SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wydawca "New York Timesa" zyskał 230 tys. nowych subskrybentów. W ciągu kwartału

Wpływy wydawcy "The New York Times" w drugim kwartale br. wzrosły o 9,7 proc. rok do roku do 685,9 mln dolarów. Liczba subskrybentów wzrosła o 230 tys. i wynosi obecnie 11,88 mln. 

Fot. Haxorjoe / wikipedia Fot. Haxorjoe / wikipedia

W drugim kwartale 2025 roku przychody The New York Times Company, liczone razem z "The New York Times", wyniosły 685,9 mln dolarów. Oznacza to wzrost o 9,7 proc. w porównaniu do poprzedniego roku. Zysk netto wyniósł 133,8 mln dol., wzrósł rok do roku o 27,8 proc.

“The New York Times” inwestuje w subskrypcje

Spółka pozyskała około 230 tys. nowych abonentów korzystających wyłącznie z usług cyfrowych w porównaniu z końcem pierwszego kwartału 2025 roku, dzięki czemu łączna liczba abonentów wzrosła do 11,88 mln. Średni przychód na użytkownika („ARPU”) korzystającego wyłącznie z usług cyfrowych wzrósł o 3,2 proc. rok do roku, osiągając poziom 9,64 dol., co było efektem przejścia abonentów z ofert promocyjnych na wyższe ceny oraz podwyżek cen dla niektórych stałych klientów. Wzrost liczby abonentów oraz ARPU przyczynił się do zwiększenia przychodów z abonamentów cyfrowych o 15,1 proc. rok do roku.

Przychody z reklam cyfrowych wzrosły o 18,7 proc. rok do roku, co wynikało głównie z nowej oferty reklamowej skierowanej do segmentów o wysokim popycie ze strony marketerów – opisano w raporcie. Z kolei przychody z tytułu afiliacji, licencji i innych źródeł zwiększyły się o 5,8 proc. rok do roku, dzięki wyższym wpływom z licencji oraz poleceń afiliacyjnych Wirecutter.

Zobacz: „New York Times” skorzystał na zamieszaniu u Bezosa. Kolejny wzrost subskrypcji 

Koszty operacyjne wzrosły o 6,2 proc., natomiast skorygowane koszty operacyjne zwiększyły się o 6,1 proc. rok do roku, przede wszystkim z powodu wyższych wydatków na koszty przychodów, sprzedaży i marketingu oraz koszty ogólne i administracyjne. 

Mimo to zysk operacyjny spółki wzrósł aż o 34,2 proc. rok do roku, osiągając 106,6 mln dol.

Dołącz do dyskusji: Wydawca "New York Timesa" zyskał 230 tys. nowych subskrybentów. W ciągu kwartału

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl