Clear Communication Group dla Comperia.pl
Od lutego 2013 r. za kompleksową obsługę public relations porównywarki finansowej Comperia.pl odpowiada Clear Communication Group.
Działania agencji dotyczyć będą przede wszystkim pozycjonowania ekspertów Comperia.pl w zakresie edukacji finansowej i marketingu internetowego.
Clear Communication Grup współpracowała już z Comperia.pl w roku 2011 w zakresie komunikacji eksperckiej.
Umowa podpisana została na czas nieoznaczony.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Clear Communication Group dla Comperia.pl