ComReady – media relations sondaży od Consulting Concept
Agencja Consulting Concept wprowadza do swojej oferty usługę ComReady. Obejmuje ona wymyślenie i przeprowadzanie badania opinii publicznej oraz przygotowanie z niego materiałów dla mediów.
W ramach usługi ComReady agencja Consulting Concept oferuje wymyślenie ciekawego tematu, kontekstu lub odniesienia dla badania opinii publicznej, a następnie przeprowadzenie takiego sondażu – metodą ilościową lub jakościową na reprezentatywnej grupie respondentów. Firma wykorzystuje w tym zakresie swoje partnerstwo z Instytutem Homo Homini. Na podstawie wyników badania agencja przygotowuje materiały dla mediów – kluczowe komunikaty i informacje prasowe.
Consulting Concept przekonuje, że zainteresowanie dziennikarzy wynikami sondaży zleconych jej przez określone firmy to dla nich świetny sposób do promocji w mediach. Ceny usługi ComReady zaczynają się od 700 zł – za jedno pytanie.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: ComReady – media relations sondaży od Consulting Concept