CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe
Cohn&Wolfe zajmie się wzmocnieniem wizerunku rozpoznawalności marki CVI Dom Maklerski na rynku finansowym.
Zespół Cohn&Wolfe zajmie się realizacją działań z obszaru komunikacji korporacyjnej. Szczególny nacisk zostanie położony na edukacji rynku w obszarze obligacji korporacyjnych oraz pozycjonowaniu ekspertów CVI.
- Świat pozabankowego finansowania długiem mocno się zmienił na przestrzeni ostatnich lat. Dlatego uznaliśmy, że dobrym rozwiązaniem na wzmocnienie rozpoznawalności marki będzie edukowanie w tym obszarze. Chcemy pokazać, że finansowanie typu private debt to ciekawa alternatywa dla tradycyjnych narzędzi finansowych - powiedział Rafał Lis, partner zarządzający CVI Dom Maklerski.
Umowę podpisano na 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. Klienta pozyskano w przetargu.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: CVI Dom Maklerski klientem Cohn&Wolfe