„Żona dla Polaka” hitem telewizyjnej Jedynki
Program „Żona dla Polaka” przyciągał do TVP średnio niemal milion widzów – wynika z danych Nielsena. Najchętniej oglądany był przedostatni odcinek, który osiągnął widownię na poziomie 1,1 mln oglądających.

„Żona dla Polaka” to reality show, w którym partnerek z Polski na całe życie szukało czterech kawalerów mieszkających na stałe w Chicago. Bohaterami programu byli Sebastian, Łukasz, Mariusz i Mateusz W finale Mariusz zdecydował się kontynuować znajomość z Joanną, a wybranka Łukasza – Paulina – zrezygnowała z ich wspólnej przyszłości. Mateusz odwiedził Nicolę w Polsce, z kolei Sebastian spotkał się z Andżeliką w Krakowie. Bohaterowie wybrali się w podróż do Zakopanego, gdzie spotkali się z narratorem show Kacprem Kuszewskim.
Program nadawany był w TVP1 w niedziele o godzinie 20.20, począwszy od 5 stycznia br. Od 9 lutego nadawano dwa odcinki po sobie. Cały sezon programu „Żona dla Polaka” zgromadził przed telewizorami 990 tys. widzów Jedynki, co przełożyło się na 8,08 proc. udziału w grupie 4+ i 5,30 proc. w 16-59.
Najwięcej widzów zdobył przedostatni odcinek – zgromadził 1,1 mln widzów. Nadany tuż po nim finał miał 1,08 mln widzów.
Kacper Kuszewski narratorem w programie TVP1
Narratorem opowieści o miłosnych perypetiach Polaków mieszkających w Chicago był znany z „M jak miłość” aktor Kacper Kuszewski. Reality show liczyło 11 odcinków.
– Program oprócz randek, będzie zawierał elementy wcześniej niespotykane w tego typu audycjach takie jak dbałość o polską kulturę i tradycję – informowała TVP w komunikacie prasowym.
Program „Żona dla Polaka” był oparty na formacie „Origins of Love” z katalogu Banijay. Za produkcją wykonawczą odpowiadała firma Endemol Shine Polska.
Dołącz do dyskusji: „Żona dla Polaka” hitem telewizyjnej Jedynki