Dąbrowski, Mielcarek i Zawadzki w agencji Workking.pl
Filip Dąbrowski, Ewelina Mielcarek i Mateusz Zawadzki dołączyli do zespołu agencji interaktywnej Workking.pl, stworzonej przez Grupę Polskapresse.
Filip Dąbrowski, który w Workking.pl objął stanowisko new business managera, wcześniej związany był z Przeagencją i Vacaloca, gdzie realizował kampanie dla takich marek jak Mattel, Exxon Mobil, Totalizator Sportowy, PHILIPS, HTC, Polpharma czy Sony Computer.
Ewelina Mielcarek w firmie została junior project managerem, zaś Mateusz Zawadzki objął funkcję social media specialist. Wcześniej związani oni byli z firmami Coder’s Lab i Netia.
Agencja Workking.pl działająca w strukturach Grupy Polskapresse ma na swoim koncie realizację kampanii dla klientów z branży deweloperskiej, motoryzacyjnej i FMCG. Firma zajmuje się realizacjami z zakresu online, OOH i print. Agencją zarządza Marek Stankiewicz, dyrektor rozwoju biznesu internetowego Polskapresse, w Workking.pl pełniący funkcję chief strategy officer.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Dąbrowski, Mielcarek i Zawadzki w agencji Workking.pl