Prezes Telewizji Puls: telewizja nie umrze nigdy
- Telewizja to agregator i producent kontentu wideo, dotarcie do widza w każdym istniejącym kanale dystrybucji treści – mówił prezes Telewizji Puls Dariusz Dąbski na Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej. Jak podkreślał, zgodnie z taką definicją, telewizja „nie umrze nigdy”. Mówił też o planach otwierania mini parków rozrywki pod marką Puls Kids.

Podczas Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej Dariusz Dąbski odpowiadał na pytania Magdaleny Lemańskiej, dziennikarki miesięcznika „Forbes”. Dąbski jest prezesem i właścicielem spółki Telewizja Puls, nadającej dwa kanały telewizyjne TV Puls i Puls 2 – oba emitowane są w telewizji naziemnej (MUX-2), kablowej i satelitarnej. Firma działa w obszarze emisji linearnej i nie ma planów inwestycji w streaming.
– Inni mają swoje platformy w internecie, my wybraliśmy inną drogę, nasze seriale są na Netfliksie. Chcemy produkować seriale, które są wszędzie – mówił Dąbski.
Seriale Telewizji Puls w Netfliksie
Telewizja Puls wiosną sprzedała Netfliksowi serial „Lekarze na start”, emitowany w 2017 roku. Dąbski zaznaczył, że ta produkcja była wręcz skierowana do osób nieoglądających telewizji. W Netfliksie szybko trafiła do TOP10 najchętniej oglądanych seriali.
Dąbski stwierdził, że Telewizja Puls realizuje 300 godzin seriali rocznie. Produkcje takie jak „Lombard. Życie pod zastaw” czy „Dzielnica strachu” w sezonie emitowane są kilka razy w tygodniu (obie produkcje też trafiły ostatnio do Netfliksa). – Serial jest ciekawy, jak wprowadza się nowych bohaterów i ciekawe historie – mówił.
Szef nadawcy podkreślił, że Puls 2 to właściwie „trzy kanały w jednym” - Dzieci oglądają go w ciągu dnia (wtedy nadawane jest pasmo Puls Kids - przyp.), dorośli wieczorami, wszyscy w weekendy – mówił Dąbski. Zaznaczył, że emisja samego kanału tematycznego dla dzieci na multipleksie naziemnym nie byłaby opłacalna.
Telewizja Puls chce otwierać mini parki rozrywki
Telewizja Puls, bazując na swoim dotarciu do dzieci, chce też uruchamiać własne mini parki rozrywki Puls Kids, działające np. w centrach handlowych. Będą to strefy dla dzieci z atrakcjami opartymi na bohaterach seriali animowanych z anteny Puls 2. W 2023 roku stacja stworzyła własną animację “Jeżyk i Przyjaciele”. Dąbski zaznaczył, że parki mają być promowane na antenach Telewizji Puls.
Patronem medialnym Ogólnopolskiej Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej jest portal Wirtualnemedia.pl.
Dołącz do dyskusji: Prezes Telewizji Puls: telewizja nie umrze nigdy
Prezes zaklina rzeczywistość