SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ostatnia przedwyborcza debata ściągnęła przed ekrany miliony Polaków

Średnio 6,4 mln widzów oglądało w poniedziałek debatę z udziałem dziennikarzy TVP, TVN i Polsatu, transmitowaną w sumie na ośmiu telewizyjnych antenach. Najwięcej widzów obejrzało starcie kandydatów na prezydenta w telewizyjnej Jedynce, która w porze debaty była liderem telewizyjnego rynku, na drugim miejscu znalazła się stacja TVN24 – wynika z raportu opracowanego przez Wirtualnemdia.pl.

Debata Prezydencka, fot. skrin z TVPDebata Prezydencka, fot. skrin z TVP

Ostatnia przedwyborcza debata prezydencka, którą w poniedziałek 12 maja między godziną 20.00 a 23.45 transmitowały główne stacje telewizyjne, była najchętniej oglądana na antenach Telewizji Polskiej. W telewizyjnej Jedynce, TVP Info i TVP Polonia śledziło ją w sumie 2,52 mln widzów. 

W samej TVP1 widownia sięgnęła 1,74 mln odbiorców przy udziałach w rynku na poziomie 15,24 proc. w grupie ogólnej i 14,31 proc. w grupie komercyjnej 20-54 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnedmia.pl

Pozycję wicelidera oglądalności miało w czasie debaty TVN24. Na tej antenie dyskusję polityków oglądało średnio 1,62 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 14,18 proc. wśród wszystkich widzów i 12,89 proc. w grupie komercyjnej. Stacja TVN24  była liderem oglądalności w grupie kanałów informacyjnych.

Czytaj także: Tak nie powinno robić się debat. A jest prosty sposób, by były ciekawsze

Na drugim miejscu znalazła się TV Republika. Średnia widownia debaty w tej stacji wynosiła 1,46 mln widzów, co dało stacji Tomasza Sakiewicza udział w rynku na poziomie 12,75 proc. w grupie wszystkich widzów i 7,40 proc. w grupie 20-54.

Średnio 516 tys. widzów oglądało debatę za pośrednictwem TVP Info, 346 tys. w samym Polsat News. Najmniej widzów do oglądania debaty wybrało kanał wPoslce24. Średnia oglądalność tej anteny wyniosłą 251 tys. widzów, przy udziale 2,2 proc. w grupie ogólnej i 1,94 proc. w komercyjnej.

Oglądalność debaty prezydenckiej w sieci

Transmitowaną także w sieci debatę oglądało na Kanale Zero około 300 tys. internautów (w szczytowym momencie), na youtubowym kanale TVP Info ok. 50 tys., a Republiki ok. 45 tys. internautów.

Gospodarzami poniedziałkowej debaty byli dziennikarze: Dorota Wysocka-Schnepf (TVP), Radomir Wit (TVN) i Piotr Witwicki (Polsat), a na ich pytania oraz pytania wzajemne odpowiadali wszyscy zarejestrowani kandydaci na prezydenta: Artur Bartoszewicz, Magdalena Biejat, Grzegorz Braun, Szymon Hołownia, Marek Jakubiak, Maciej Maciak, Sławomir Mentzen, Karol Nawrocki, Joanna Senyszyn, Krzysztof Stanowski, Rafał Trzaskowski, Marek Woch i Adrian Zandberg.
 

Dołącz do dyskusji: Ostatnia przedwyborcza debata ściągnęła przed ekrany miliony Polaków

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Konserwatysta
Red Płuska zabawnie wyjaśnił kremlowskich przed debatą: https://youtu.be/t-CK4pJ_l8Y?si=I63kfa19D1mwOcdF
odpowiedź
User
Ambasador
TVP w Likwidacji do debaty przed drugą turą też powinna dać Ambasadorową. Chociaż raz skoczy im oglądalność, bo będzie wesoło.
odpowiedź
User
Pawel
Ostatnia przedwyborcza debata sciagnela RT na dno.
odpowiedź