Disco Polo Music w czołówce stacji z muzyką. Ogląda je 12,5 tys. widzów
Kanał Disco Polo Music w pierwszym tygodniu emisji oglądało średnio 12,5 tys. widzów, a stacja miała 0,19 proc. udziału w rynku. Nowa telewizja zajęła od razu trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów muzycznych, przegrywając tylko z naziemnymi Polo TV i Eską TV.
Kanał Disco Polo Music rozpoczął nadawanie 1 maja 2014 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, iż do 7 maja br. jego średnia oglądalność wyniosła 12,5 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Nowa muzyczna stacja, choć dostępna w pierwszych dniach tylko w Cyfrowym Polsacie, od razu zajęła trzecie miejsce wśród kanałów muzycznych. Miała tylko słabsze wyniki niż nadające naziemnie kanały Polo TV i Eska TV. Średni dobowy udział tej pierwszej stacji w okresie od 1 do 7 maja br. wyniósł 0,71 proc., a tej drugiej - 0,58 proc. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Eska TV (1,05 proc.) minimalnie wygrywała z Polo TV (1,03 proc.).
Oglądalność Disco Polo Music na tle Polo TV i Eski TV
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
|
Polo TV |
47 020 |
0,71% |
1,03% |
|
Eska TV |
38 688 |
0,58% |
1,05% |
|
Disco Polo Music |
12 546 |
0,19% |
0,30% |
Największą oglądalność do tej pory w Disco Polo Music zgromadził program „Ranking - sukcesy i porażki”, który 3 maja br. o godz. 15.05 obejrzało 75 tys. widzów. Na drugiej pozycji znalazło się pokazane godzinę wcześniej „Disco Party” z widownią na poziomie 66 tys. osób.
Trzy topowe programy na antenie stacji
|
Program |
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
|
AMR |
SHR % |
||||
|
RANKING SUKCESY I PORAZKI /PROG.MUZ.POL./ |
03-05-2014 |
15:06 |
15:32 |
75 025 |
0,65% |
|
DISCO PARTY /MUZYKA DYSKOT./ |
03-05-2014 |
14:03 |
15:06 |
66 285 |
0,57% |
|
TOP 10 /PROG. MUZ. POL./ |
02-05-2014 |
9:05 |
10:00 |
61 509 |
1,09% |
Disco Polo Music to 20. kanał Telewizji Polsat, prezentujący muzykę disco polo, dance i biesiadną. Od 9 maja br. kanał dostępny będzie także na platformie nc+, rozmowy z kolejnymi operatorami trwają. Jego szefową jest Monika Wojdyga-Makowska.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Disco Polo Music w czołówce stacji z muzyką. Ogląda je 12,5 tys. widzów
1) Polo tv
2) TV Disco
3) Power TV
4) Vox Music TV
5) ITV
6) Disco Polo Music