eBay stawia w Polsce na Ogilvy PR
Platforma e-commerce eBay wybrała Ogilvy PR na swojego partnera w Polsce. Agencja wesprze platformę w umacnianiu pozycji wśród lokalnych sprzedawców.
Ogilvy PR Poland będzie odpowiedzialne za wzmacnianie pozycji eBay na polskim rynku poprzez działania komunikacyjne, tworzenie angażujących treści i materiałów informacyjnych, nawiązywanie i rozwijanie relacji z mediami, organizowanie kampanii informacyjnych i promocyjnych, a także wspieranie obecności eBay na wydarzeniach branżowych.
- Jako dyrektorka zarządzająca, niezmiernie się cieszę mogąc powitać w naszej biznesowej rodzinie tak prestiżowego klienta jak eBay. To potwierdza, że ciężka praca i zaangażowanie zespołu są doceniane i przynoszą rezultaty – komentuje Katarzyna Walewska-Napiórkowska, managing director Ogilvy PR.
Zobacz: Katarzyna Walewska-Napiórkowska zarządza Ogilvy PR
Odpowiedzialnym za działania dla nowego klienta jest Arkadiusz Sęga, senior account executive, a zespołem po stronie agencji kieruje Ewa Zambrzycka-Rozner, account director, na co dzień zajmująca się strategiczną obsługą klientów, zarządzaniem zespołem i dalszym rozwojem portfolio agencji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: eBay stawia w Polsce na Ogilvy PR