Endemol Shine Polska zrealizował „Lego Masters” dla Czech i Słowacji
Firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała dla Czech i Słowacji program „Lego Masters”.

„Lego Masters” to format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiego Channel 4, dotychczas powstały lokalne edycje w takich krajach, jak m.in. USA, Australia, Niemcy i Holandia. Uczestnikami programu są pary złożone z osób dorosłych i dzieci, których zadaniem jest układanie klocków lego. Ich zmagania ocenia jury. Pod koniec każdego odcinka jeden duet zmuszony jest opuścić program.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Dwie polskie edycje „Lego Masters” jesienią 2020 i 2021 roku pokazał TVN, nie wykluczone że stacja będzie chciała nadawać kolejną serię. Za realizację projektu odpowiada Endemol Shine Polska.
Endemol Shine Polska producentem czeskiej i słowackiej edycji projektu
Jak wynika z najnowszych informacji, firma Endemol Shine Polska w styczniu br. zrealizowała „Lego Masters” dla Czech i Słowacji. Jest to wspólna edycja dla obu krajów, która będzie nadawana wiosną tego roku w czeskiej TV Nova i słowackiej TV Markiza. Składa się z czterech odcinków, w których wystąpią uczestnicy z obu krajów.
Okres zdjęciowy rozpoczął się na początku stycznia. Prace na planie zakończyły się we wtorek, były realizowane w studiu Transcolor. Przy programie pracowała ekipa produkcyjna z Polski, ale redakcja projektu, reżyser i producent pochodzą z Czech i Słowacji.
Endemol Shine Polska już wcześniej realizował programy dla innych krajów, a wśród nich teleturniej „The Wall” dla m.in. Australii, Izraela, Niemiec, Finlandii, Rumunii, Rosji, Grecji, Anglii i Danii, czy show „All together now” dla Rumunii.
Premierowe odcinki reality-show „Lego Masters 2” na antenie TVN oglądać można było w piątki o godz. 20.00, w okresie od 5 listopada do 10 grudnia ub.r. Średnia widownia programu wyniosła 839 tys. osób, co przełożyło się na 6,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,05 proc. w grupie 16-59.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Endemol Shine Polska zrealizował „Lego Masters” dla Czech i Słowacji