SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Fabryka Marketingu dla Telewizji Polskiej

Fabryka Marketingu wygrała przetarg na obsługę Telewizji Polskiej – wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Zajmie się m.in. kompleksowym wsparciem pozycjonowania publicznego nadawcy w wyszukiwarkach.  

Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com) Flagi obok głównej siedziby TVP (fot. shutterstock.com)

Przetarg TVP dotyczył usługi w zakresie kompleksowego wsparcia pozycjonowania, zwiększenia widoczności serwisów Telewizji Polskiej w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych oraz zwiększenia liczby odwiedzin jej witryn, wraz z działaniami wspierającymi z zakresu marketingu internetowego i analityki.

Oferty w nim złożyły dwie agencje: Digi Lab i Fabryka Marketingu. Publiczny nadawca do współpracy wybrał tę drugą.

Kontrakt opiewa na kwotę 636,7 tys. zł netto (bez VAT). Umowa zostanie zawarta na rok, z opcją przedłużenia do 36 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: Fabryka Marketingu dla Telewizji Polskiej

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Samemu TVP nie mogła tego zrobić. Jeden ogarnięty człowiek w dziale marketingu plus kilkanaście tysięcy i temat ogarnięty.
13 0
odpowiedź
User
To jest wał
Kto robi pozycjonowanie w 2025? W agwncji zewnetrznej?
6 0
odpowiedź
User
1245
Kolejny wałek uśmiechniętych. Nie dziwne, że ten shit kosztuje 3,5 mld…. To jest wręcz niepojęte, że rządzący pozwalają aby coś, co kosztuje max 1 mld w ciągu roku kosztowało 3,5 mld…. To jest kradzież przy świetle reflektorów. Każdy, kto pracował/pracuje w TVP to wie i nic????
6 4
odpowiedź