Widownia „Familiady" po zmianach. W niedziele niemal dwa razy więcej widzów niż w soboty
Nowy sezon „Familiady” gromadzi w TVP2 średnio 990 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy jak dotąd odcinek obejrzało średnio 1,45 mln odbiorców.

Premierowe odcinki „Familiady” wróciły na antenę TVP2 na początku marca. Po pięciu tygodniach na antenie (emisja w weekendy o godz. 14.00) teleturniej ogląda średnio 990 tys. widzów, co przekłada się na 13,11 proc. udziału TVP2 w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 8,26 proc. wśród odbiorców w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl.
“Familiada” z większą widownią w niedziele
Teleturniej TVP2 prowadzony przez Karola Strasburgera gromadzi większą widownię w niedziele. Średnia oglądalność niedzielnych wydań wyemitowanych do tej pory to 1,26 mln widzów. Najchętniej oglądany odcinek "Familiady" z 16 marca zobaczyło średnio 1,45 mln widzów.
Najniższą widownię miało wydanie z soboty 8 marca, które obejrzało średnio 600 tys. odbiorców. W soboty program ogląda średnio 717 tys. widzów.
Czytaj także: TVP, Polsat i TVN ze wspólną debatą prezydencką
“Familiada” w nowej odsłonie
Bieżąca seria “Familiady” jest pierwszą zrealizowaną przez polski oddział koncernu Fremantle, właściciela formatu (wcześniej przez 30 lat produkcją teleturnieju zajmowała się firma Astro). Nagrania emitowanych obecnie odcinków odbyły się w nowej hali zdjęciowej przy ul. Woronicza 17, a scenografia teleturnieju została odświeżona.
W nowym studiu kultową tablicę zastąpił nowoczesny ekran LED, po kilku latach przerwy wróciła też publiczność. Reżyserem nowej “Familiady” jest Tomasz Motyl.
Dołącz do dyskusji: Widownia „Familiady" po zmianach. W niedziele niemal dwa razy więcej widzów niż w soboty
Jakim cudem średnia może wynosić 1,26 skoro największy wynik to 1,17?