Freeyah: wersja na iOS, reklamy ze Skype’em (wideo)
Działająca w sieci Heyah aplikacja Freeyah została udostępniona w wersji na iPhone’y i iPady. Jedocześnie rusza kampania reklamowa, w której Freeyah jest porównywana ze Skype’em. Akcję PTC przygotowała wspólnie z G7, Engine, Interactive Solutions i Starcomem.
Bezpłatna aplikacja Freeyah na iPhone’y i iPady pojawiła się właśnie w AppStore, Przypomnijmy, że Freeyah umożliwia użytkownikom Heyah darmowe wysyłanie wiadomości i prowadzenie rozmów VoIP z osobami ze wszystkich sieci komótkowych. Aplikacja została wprowadzona w lutym br. w wersji na Androida (przeczytaj o tym więcej), czemu towarzyszyło odświeżenie wizerunku Heyah (zobacz szczegóły).
Obecnie Freeyah zostanie wsparta kampanią reklamową, która od 18 maja obejmie telewizję, radio, internet (m.in. serwisy społecznościowe), BTL oraz eventy. W nowych reklamach aplikacja jest porównywana z innymi komunikatorami internetowymi, m.in. Skype’em.
Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej Polskiej Telefonii Cyfrowej we współpracy z agencją reklamową G7, agencjami interaktywnymi Engine i Interactive Solutions oraz domem mediowym Starcom.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Freeyah: wersja na iOS, reklamy ze Skype’em (wideo)