Fuzja Azoomee i Da Vinci Media. „Marki z edukacyjnymi i rozrywkowymi treściami dla dzieci”
Firma medialna Da Vinci Media została włączona w struktury spółki Azoomee, która specjalizuje się w tworzeniu edukacyjno-rozrywkowych aplikacji dla dzieci - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - To dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci - komentuje nam Ferdinand Habsburg, założyciel Da Vinci Media.
Nowo powstała grupa będzie funkcjonować pod dwoma markami „Azoomee” i „Da Vinci Kids”. Będzie docierać do ponad 45 mln abonentów za pośrednictwem linearnych kanałów telewizyjnych i aplikacji mobilnych w ponad 150 krajach świata.
- Spółka Azoomee opracowała wewnętrznie bardzo elastyczną, wyróżnioną wieloma nagrodami cyfrową platformę, z której można korzystać na każdym urządzeniu mobilnym z dostępem do Internetu, w każdym miejscu na świecie. Bardzo cieszymy się, że dostarczamy widzom z różnych krajów treści edukacyjne premium za pośrednictwem naszej zaawansowanej technologicznie platformy - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Douglas Lloyd, prezes Azoomee.
Przejęcie Da Vinci Media przez Azoomee jest kluczowym krokiem w kierunku globalnej ekspansji grupy. - Dystrybucja jest kluczowa dla partnerów, którzy zajmują się udostępnianiem naszych treści. Podpisana umowa zapewnia nam globalną obecność dzięki długoterminowej partnerskiej współpracy z operatorami telekomunikacyjnymi, operatorami telewizji kablowej, satelitarnej i publicznymi nadawcami oraz dostępność we wszystkich największych sklepach z aplikacjami i na odbiornikach telewizyjnych podłączonych do Internetu - informuje Estelle Lloyd, dyrektor ds. operacyjnych.
Z fuzji zadowolony jest również założyciel Da Vinci Media Ferdinand Habsburg. - Bardzo cieszę się, że dwie popularne marki, które tworzą edukacyjne i rozrywkowe treści dla dzieci połączyły siły. Spółka Da Vinci rozbudza ciekawość świata dzieci w wieku 6-11 lat takimi programami, jak np. „Operacja Auć”, a koncern Azoomee kieruje swoją ofertę do najmłodszych widzów w wieku 4-7 lat. Obie spółki idą przykładem ciekawego świata Leonarda da Vinci i sprawiają, że nauka staje się wspaniałą przygodą - mówi nam.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Fuzja Azoomee i Da Vinci Media. „Marki z edukacyjnymi i rozrywkowymi treściami dla dzieci”