Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną
Na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna i logotyp, a także pojawiła się odświeżona komunikacja wizualna. - Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku” - komentuje nam Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
Kanał edukacyjny Da Vinci jest dostępny w Polsce od 2007 roku, przez pierwsze 10 lat nadawał pod nazwą Da Vinci Learning. Skierowany jest do dzieci od 7 lat i całych rodzin, w ofercie znajdują się głównie programy o tematyce edukacyjnej.
Stacja w nowej odsłonie
Kilka dni temu na kanale Da Vinci zadebiutowała nowa oprawa graficzna. Pojawił się odświeżony logotyp (który prezentuje teraz jednolity czerwony kolor), a także została zmodyfikowana komunikacja wizualna.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Nowe hasło kanału to „Naucz się zmieniać świat - wyzwanie przyjęte”.
- Da Vinci inspiruje dzieci do twórczego rozwiązywania problemów i nieszablonowego myślenia. Serwuje edukację w rozrywkowy i przystępny sposób, aby stała się ekscytującą przygodą, a dzieci mogą dobrze się bawić i jednocześnie uczyć. Kanał stara się poszerzać wiedzę u dzieci - programy dobierane są tak, aby uczyć dzieci „umiejętności XXI wieku”. Chodzi o przedmioty STEM (science, technology, engineering, mathematics), ale też o kreatywność, krytyczne myślenie, umiejętności społeczno-emocjonalne, które można zastosować w codziennym życiu - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Tom Gibson, business development dyrektor Da Vinci na Europę.
- To te ostatnie są dla Da Vinci kluczowe: rozwój samoświadomości dzieci, umiejętność odpowiedzialnego podejmowania decyzji, świadomość społeczna i po prostu życzliwość - chodzi nie tylko o naukę przedmiotów szkolnych, ale też pomoc rodzicom w wychowaniu mądrego i świadomego dziecka - dodaje.
Nie zmienia się pozycjonowanie kanału oraz bloki programowe. Przed godz. 20.00 nadawane są programy rozrywkowe i edukacyjne dla dzieci w wieku szkolnym, a po 20.00 - audycje skierowane dla całej rodziny.
Średni rynkowy udział Da Vinci wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 0,01 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Kanał Da Vinci z odświeżoną szatą graficzną