SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gutenberg Agency zmienia się w DDB basket

Działająca w ramach Grupy DDB od 2001 roku Gutenberg Agency przechodzi rebranding, w ramach którego zmieni nazwę na DDB basket - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. – Wierzymy, że nazwa DDB basket budzi skojarzenia właśnie z ostatnim etapem lejka zakupowego, czyli z momentem okołotransakcyjnym z chwilą finalizacji transakcji. Tu dokładnie buduje się nasza ekspertyza i to chcemy podkreślać – mówi nam szefowa agencji Angelika Kuśnierz. 
 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Gutenberg Agency, po rebrandingu DDB basket, specjalizuje się w działaniach typu sell & scale, obsłudze sieci retailowych i omnichannelowej komunikacji w punkcie zakupu. Koncentruje się na tym, co przynosi jej klientom szybkie i realne efekty biznesowe: komunikacji sprzedażowej oraz skalowaniu produkcji.

Gutenberg Agency z nową nazwą 

Nowa nazwa to zmiana wizerunkowa, która odzwierciedla aktualny profil agencji.  W ramach rebrandingu zmienia całą identyfikację wizualną.

Angelika Kuśnierz, CEO DDB basket: – Jesteśmy agencją specjalizującą się w obsłudze marek retail – agencją z dolnej części lejka sprzedażowego, wspierającą marki właśnie tam, gdzie decyzje zakupowe zapadają najczęściej, czyli w momencie transakcji.

Zobacz: DDB Warszawa i Grupa K+ tworzą agencję marketingu sportowego Sporting Agency 

DDB basket wspiera marketerów w budowaniu ruchu, zwiększaniu konwersji i liczby transakcji, projektuje nie tylko komunikację, ale także narzędzia. 

– Niezależnie od tego, z jakim przeświadczeniem konsument trafia na ścieżkę zakupową, staramy się tak wpływać na jego zachowania, aby kończyły się one realną transakcją – i aby wybrane produkty trafiały prosto do koszyka, offline i online. Często korzystamy przy tym z autorskich narzędzi, opartych zarówno na naszym wieloletnim doświadczeniu w pracy z cyklem handlowym, jak i na możliwościach AI, które pozwalają nam przekładać wiedzę o procesach decyzyjnych na rozwiązania technologiczne – dodaje Kuśnierz.

Szefowa DDB basket potrzebę rebrendingu uzasadnia: – Zmiana naszego profilu następowała stopniowo, przez lata, rebranding jest pointą tego procesu. Wspierając przez lata retail towarzyszymy naszym klientom w procesie dygitalizacji, jednak nazwa Gutenbert zupełnie nie wysyła tego sygnału. Zostając przy niej, ryzykowaliśmy wprowadzenie naszych potencjalnych klientów w błąd, budząc „papierowe” skojarzenia. A nam zależy na tym, żeby dalej intensywnie się rozwijać, wspierając kolejne marki retailowe w realizacji celów sprzedażowych. 

DDB basket zatrudnia 130 osób, pracuje dla takich klientów jak Auchan, Castorama, Jeronimo Martins (Biedronka), McDonald’s (wspólnie z DDB), MediaMarkt, Pepco (wspólnie z DDB), Super-Pharm.

Dołącz do dyskusji: Gutenberg Agency zmienia się w DDB basket

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
sieciówka
sieciówki stają się jeszcze bardziej sieciowe
2 0
odpowiedź
User
basket
a będą grac w kosza?
0 0
odpowiedź