Beyond Meat bez mięsa w nazwie
Producent mięsa roślinnego Beyond Meat planuje w ramach planowanego, dużego rebrandingu usunąć z nazwy marki słowo “meat” (pzyp.red.: mięso). Nie chce być postrzegana jedynie jako producent zamienników mięsa. Ma skupić się na promowaniu białek roślinnych jako żywności funkcjonalnej.

Zmiany zapowiedział Ethan Brown, CEO Beyond Meat w wywiadzie dla “Fast Company”. Wyjaśnił, że usunięcie słowa “meat” z nawy marki ma służyć lepszemu zaprezentowaniu białka roślinnego, które jest czymś więcej niż tylko alternatywa dla produktów zwierzęcych.
Firma wprowadza również na rynek Beyond Ground, nowy produkt wykonany z zaledwie czterech składników, który zawiera więcej białka niż mielona wołowina pochodzenia zwierzęcego 80/20. Beyond Ground kładzie nacisk na wszechstronność i nie został zaprojektowany tak, aby naśladować jakiekolwiek białko zwierzęce.
W wywiadzie dla “Fast Company” Ethan Brown ujawnił, że wprowadzenie produktu na rynek jest pierwszą częścią dużego rebrandingu Beyond. Jest to również zgodne ze strategią przejścia firmy w kierunku krótszych list składników odżywczych w ostatnich miesiącach.
Według Beyond, nowe alternatywne białko zawiera 27 g białka, 4 g błonnika i 140 kalorii na porcję. Łączy w sobie główny składnik, czyli bób z białkiem ziemniaczanym, łuską babki płesznik i wodą. Beyond wprowadził również trzy wstępnie przyprawione odmiany Beyond Ground, w tym o smaku toskańskiego pomidora, KBBQ i ananasa Chipotle.
W rozmowie z Fast Company Brown zasugerował również potencjalne przyszłe premiery rynkowe, takie jak produkty o zerowej zawartości tłuszczu i produkty po treningu.
Dołącz do dyskusji: Beyond Meat bez mięsa w nazwie