GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US
Amerykańska sieć odzieżowa GAP przedłuża kontrakt z Blame US Agency. Marka została klientem agencji we wrześniu 2022 roku.
Agencja będzie kontynuować współpracę polegającą na podejmowaniu działań z zakresu media relations, PR produktowego, influencer marketingu oraz projektów specjalnych.
Marka dołączyła do grona klientów agencji 1 września 2022 roku. Od tamtej pory agencja Blame US kompleksowo odpowiada za zarządzanie komunikacją marki GAP zarówno w kwestii PR produktowego, jak i influencer marketingu. Blame US od roku koordynuje również działania z klientem w zakresie media relations, social mediów oraz projektów specjalnych.
Po stronie agencji Blame US działania koordynuje CEO firmy, Iga Chojnicka. W zespole znajdują się Gabriela Czernecka, account manager oraz Karolina Krupińska, junior account executive.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: GAP przedłuża kontrakt z agencją Blame US