Garden of Words pracuje dla Da Grasso
Agencja Garden of Words rozpoczęła współpracę z siecią pizzerii Da Grasso. Główne działania skoncentrują się na opracowaniu i wdrożeniu kompleksowej strategii komunikacji, obejmującej obszary biznesowe i lifestyle’owe. Dodatkowo, Garden of Words będzie kierować planowaniem i realizacją działań komunikacyjnych skierowanych do franczyzobiorców.
Współpraca między Garden of Words a siecią pizzerii Da Grasso rozpoczęła się w styczniu bieżącego roku. Agencja pracuje nad opracowaniem i wdrożeniem kompleksowej strategii komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz lifestyle’owej. Jej działania obejmują także skupienie się na pozycjonowaniu ekspertów marki, prowadzeniu komunikacji związanej z otwarciem nowych pizzerii oraz przeprowadzaniu działań PR ukierunkowanych na franczyzobiorców.
W styczniu agencja Garden of Words komunikowała rebranding marki.
##NEW http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/da-grasso-pizza-nowy-wlasciciel ##
W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę marki Da Grasso wchodzą: Żanetta Madaj (PR & reputation management director), Marta Bełza (head of reputation management) oraz Katarzyna Grobel (junior account manager).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Garden of Words pracuje dla Da Grasso