GfK Polonia wzmacnia dział mediów
Do działu mediów GfK Polonia dołączył Paweł Klimczewski.
Klimczewski objął stanowisko business development managera w GfKPolonia, gdzie będzie odpowiadał za rozwijanie nowych produktów itechnologii badawczych. Będzie też zaangażowany w projektydotyczące zachowań konsumentów w obszarze mediów.
Paweł Klimczewski ostatnio był związany z Polskimi BadaniamiCzytelnictwa, gdzie pełnił funkcję dyrektora ds. realizacji. Wcześniej pracował w Orkla Press Polska oraz w wydawnictwieInfor.
Zmiany personalne

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: GfK Polonia wzmacnia dział mediów