Greenpeace postawił na On Board PR
Agencja On Board PR rozpoczęła działania dla Greenpeace Polska.
Współpraca będzie obejmowała wsparcie oraz konsulting działań edukacyjnych Greenpeace na temat znaczenia i korzyści płynących z odnawialnych źródeł energii (OZE).
Współpraca z Greenpeace jest projektem, za który odpowiedzialny jest zespół On Board Power and Industry. Klienta pozyskano w drodze przetargu.
Strony nie ujawniają, na jak długo została podpisana umowa.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Greenpeace postawił na On Board PR