Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne
Grupa Gino Rossi, do której należą marki Gino Rossi i Simple Creative Products, chce w niedalekiej przyszłości wdrożyć technologie mobilne i zbliżeniowe, by usprawnić system obsługi klientów.

W planach Grupy znajduje się między innymi rozwój mobilnego systemu pozwalającego na integrację działań online i offline oraz wprowadzenie do salonów technologii Bluetooth Low Energy (BLE). Technologie zbliżeniowe i kontekstowe mają pozwolić m.in szybciej realizować transakcje w salonach firmowych, informować o aktualnych promocjach i zniżkach, uzyskać informacje o dostępności produktów w konkretnych salonach. Nowy system ma też usprawnić proces reklamacyjny.
- Rozwiązania nad którymi pracujemy pozwolą dogłębniej poznać potrzeby i oczekiwania naszych klientów, trafniej komunikować naszą ofertę, a także szybko i sprawnie reagować na potrzeby produktowe - mówi Tomasz Malicki, prezes Grupy Gino Rossi.
Pracami po stronie Grupy kierować będą Wojciech Chochołowicz (Gino Rossi) oraz Tomasz Gardziewicz (Simple Creative Products). Wdrożeniem rozwiązań technologicznych zajmie się HG Intelligence S.A. Platforma powstanie w oparciu o autorskie rozwiązania produktowe HGI (Synerise, HG Beacon).
Wprowadzenie usługi przewidziano na drugą połowę br.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Grupa Gino Rossi inwestuje w technologie mobilne