GTV klientem On Board Think Kong
Agencja On Board Think Kong (OBTK) wspiera firmę GTV w szeroko zakrojonej kampanii konsolidacyjnej, której celem jest ujednolicenie wizerunku marki i integracja wszystkich dotychczasowych brandów.
W ramach kampanii marka GTV integruje swoje oferty z trzech obszarów: GTV Furniture Accessories, GTV Decor, GTV Lighting i GTV Sliding Doors tworząc spójną, kompleksową ofertę produktów z zakresu akcesoriów meblowych, produktów dekoracyjnych i oświetlenia.
Kampania obejmuje odświeżenie wizerunku marki, na co składały się konsolidacja nowego logo, konsolidacja profili social mediowych, utworzenie nowej strony internetowej oraz nowe treści wizualne. Elementem kampanii było również stworzenie nowego drzewa produktowego, dzięki czemu cały asortyment marki GTV jest łatwiej dostępny.
W ramach współpracy z GTV, agencja OBTK zajmuje się komunikacją w Polsce, Ukrainie i Białorusi koordynując działania na platformach Facebook, Instagram oraz Linkedin. Zajmuje się też prowadzeniem kampanii zasięgowej na YouTube i na platformie Meta w oparciu o spoty przygotowane przez krakowską agencją IMAGEPRO. Kreacje wideo prezentują gamę produktów GTV po konsolidacji, pokazując jak łączą nowoczesność z funkcjonalnością odpowiadając na potrzeby projektantów i użytkowników końcowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: GTV klientem On Board Think Kong