Haier Polska nowym klientem Flywheel Public Relations
W lutym 2025 roku Haier Polska, producent dużego AGD, dołączył do grona klientów Flywheel Public Relations. Agencja odpowiada za kompleksową strategię komunikacyjną marek Haier i Candy na polskim rynku, obejmującą działania media relations, współpracę z influencerami oraz niestandardowe projekty wizerunkowe.

Flywheel Public Relations będzie prowadzić działania mające na celu wzmocnienie pozycji Haier jako marki premium, podkreślając jej zaawansowane technologie, unikalny design oraz wysoką jakość produktów. W ramach współpracy agencja zajmie się strategią komunikacyjną, media relations, realizacją kampanii wizerunkowych oraz organizacją eventów.
Istotnym elementem działań będzie również współpraca z influencerami oraz niestandardowe aktywacje, które zwiększą świadomość i rozpoznawalność marek Haier i Candy na polskim rynku.
– Wybierając Haier, klienci inwestują w jakość, która pozostaje niezawodna przez lata – zarówno pod względem technologii, jak i designu. Współpraca z Flywheel Public Relations pozwoli nam skutecznie komunikować te wartości na polskim rynku – mówi Andrzej Sobolczyk, marketing manager Poland & Baltics w Haier Polska.
Po stronie Flywheel PR za komunikację marki Haier i Candy odpowiada zespół pod kierunkiem Iwony Cieśli, w składzie Martyna Mańkowska, Karina Durasiewicz oraz Magda Mielniczuk.
Dołącz do dyskusji: Haier Polska nowym klientem Flywheel Public Relations