„Hell’s Kitchen 3” zyskało widzów. Polsat wygrywa z TVN i TVP1
Trzecią edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,74 mln osób, więcej niż śledziło emitowaną rok temu pierwszą serię programu. W czasie emisji formatu Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku, przegrywając tylko z TVP2.
„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 10 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność trzeciej serii formatu wyniosła 1,74 mln widzów. Przełożyło się to na 10,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 16,91 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,81 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen” odcinek po odcinku
Godz. | Wszyscy 4+ | ||
AMR | SHR % | ||
10-03-2015 | 20:05:38 | 1 662 379 | 10,03% |
17-03-2015 | 20:05:53 | 1 759 738 | 10,59% |
24-03-2015 | 20:05:26 | 1 805 822 | 11,41% |
Średnio: | 1 740 979 | 10,65% | |
Dla porównania, emitowana wiosną ub.r. pierwsza edycja reality-show po czterech odcinkach gromadziła nieco mniej widzów - 1,69 mln oglądających, co przełożyło się na 10,76 proc. udziału w grupie 4+ oraz 17,13 proc. w 16-49 (zobacz te dane). Z kolei nadawana jesienią ub.r. druga seria formatu po trzech odcinkach miała 1,53 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 9,68 proc. i 14,78 proc. (więcej na ten temat).
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 33,76 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,26 proc.) i TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda” „Agenci T.A.R.C.Z.Y” oraz filmy fabularne; 6,58 proc. udziału).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2 | 5 517 664 | 33,76% | 27,54% |
Polsat - Hell’s Kitchen 3 | 1 740 979 | 10,65% | 16,91% |
TVN | 1 677 072 | 10,26% | 10,80% |
TVP1 | 1 075 823 | 6,58% | 5,47% |
W trzeciej edycji reality-show „Hell’s Kitchen - Piekielna kuchnia” obok uczestników wybranych w castingach gościnnie biorą udział też gwiazdy, m.in. Zygmunt Chajzer i Katarzyna Kwiatkowska. W programie rywalizuje 14 uczestników - prowadząc restaurację rywalizują oni o 100 tys. zł i pracę w restauracji Wojciecha Modesta Amaro, który jest gospodarzem formatu.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen 3” zyskało widzów. Polsat wygrywa z TVN i TVP1