Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso
„Made with Care” ("Tworzona z troską") to hasło kampanii producenta kawy Nespresso. Ambasadorem projektu w Polsce jest szef kuchni Wojciech Modest Amaro, współpracujący od wielu lat z Nespresso Professional.
Komunikacja "Made with Care" (Tworzona z troską), której światowym ambasadorem jest George Clooney, zakłada że pozyskiwanie wysokiej jakości kawy może być zarówno sztuką, jak i katalizatorem pozytywnych zmian.
W ramach programu Nespresso AAA Sustainable Quality najbardziej jakościowe ziarna kawy są pozyskiwane przy jednoczesnej poprawie warunków życia farmerów i ich rodzin, ochronie środowiska oraz zaangażowanie w przywracanie zagrożonych gatunków kawowców.
Polski ambasadorem "Made with Care" jest Wojciech Modest Amaro, szef kuchni, zdobywca pierwszej gwiazdki Michelin w Polsce, od 2013 roku współpracujący z Nespresso.
– W życiu zawodowym troska to przede wszystkim dbałość o jakość. Wiem, skąd pochodzą produkty, z których przygotowuję dania, jak były uprawiane i przez kogo. I taki sam łańcuch wartości jest ważny dla Nespresso przy tworzeniu kawy, którą ja z przyjemnością serwuję moim gościom – mówi Wojciech Modest Amaro.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wojciech Modest Amaro twarzą nowej akcji Nespresso