„Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN
Czwartą edycję reality-show „Hell’s Kitchen” ogląda średnio 1,23 mln osób, o 360 tys. widzów mniej niż śledziło emitowaną rok temu czwartą serię programu. Polsat w czasie emisji formatu zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Nowym prowadzącym został Michał Bryś.

„Hell’s Kitchen - Piekielną kuchnię” oglądać można w Polsacie we wtorki o godz. 20.05, począwszy od 6 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność szóstej serii formatu wyniosła 1,23 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,85 proc. w grupie 16-59.
W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek programu. Zgromadził on przed telewizorami 1,31 mln oglądających.
Oglądalność „Hell’s Kitchen 4” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
06-09-2016 | 1 306 407 | 8,67% |
13-09-2016 | 1 243 501 | 8,16% |
20-09-2016 | 1 145 636 | 7,31% |
Średnio: | 1 233 867 | 8,05% |
Dla porównania, emitowana jesienią ub.r. czwarta edycja reality-show po trzech odcinkach gromadziła o 360 tys. więcej widzów - 1,59 mln oglądających, co przełożyło się na 10,11 proc. udziału w grupie 4+ oraz 15,85 proc. w 16-49.
Polsat w czasie emisji „Hell’s Kitchen 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem jest Dwójka emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia” i „M jak miłość”, co przekłada się aż na 28,91 proc. udziału. Drugi jest TVN („Na Wspólnej” i „Singielka”; 8,51 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP1 (kroniki sportowe, „Pogoda”, „Rozdarte serca” oraz początek „Komisji morderstw”; 7,48 proc. udziału).
Z kolei w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest wiceliderem, przegrywając tylko z Dwójką. Trzeci jest tutaj TVN, a czwarta - Jedynka.
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | 16-59 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
TVP2 | 4 428 880 | 28,91% | 1 453 657 | 24,65% | 2 367 210 | 26,67% |
TVN | 1 303 883 | 8,51% | 611 051 | 10,36% | 863 597 | 9,73% |
Polsat - Hell's Kitchen 6 | 1 233 867 | 8,05% | 748 429 | 12,69% | 874 447 | 9,85% |
TVP1 | 1 146 323 | 7,48% | 245 255 | 4,16% | 497 867 | 5,61% |
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Hell’s Kitchen 6” stracił 360 tys. widzów. Show Polsatu przegrywa z TVP2 i TVN