'Hit generator' nie poprawił udziałów w nowym paśmie
Program "Hit generator" po przeniesieniu na inny dzień i późniejszągodzinę ma prawie takie samy udziały w rynku jak przy emisjach owcześniejszej porze i przegrywa z propozycjami konkurentów Dwójki.Stacja rozważa jednak kontynuację formatu w jesiennej ramówce.
Od 20 marca br. program "Hit generator" nadawany jest w piątki o22.35. Dotychczas w tym paśmie pokazano trzy wydania formatu -obejrzało je średnio 823 tys. widzów, a udział TVP 2 w czasie ichemisji wyniósł 8,98 proc. w grupie 4+ i 7,70 proc. w komercyjnej16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanychdla Wirtualnemedia.pl.
Udział Dwójki w czasie nadawania show po zmianie jego dnia igodziny emisji, jest zatem zbliżony do tego, jaki "Hit generator"notował, gdy nadawano go jeszcze w soboty o 21.05. W tym paśmiewyemitowano w sumie cztery odcinki programu, a trzy pierwsze z nichmiały 8,76 proc. udziału w 4+ i 7,43 proc. w 16-49. Ich oglądalnośćwyniosła natomiast 1,31 mln widzów.
Program po przeniesieniu na piątek nie tylko nie poprawiłwyników TVP 2 o nowej porze, ale wręcz pogorszył je znacznie wstosunku do analogicznego okresu ub.r. Bowiem rok temu Dwójkę wpiątkowym paśmie między 22.35 a 23.33 oglądało aż 1,54 mln widzów,dając jej odpowiednio17,88 proc. i 14,73 proc. udziału.
W czasie nadawania "Hit generatora" TVP 2 przegrywa z wszystkimiswoimi konkurentami. Liderem pasma jest TVN, nadający filmyfabularne, które dają mu 21,26 proc. udziału w rynku. Na drugimmiejscu znajduje się TVP 1 (także filmy, serial "Pod osłoną nocy";17,82 proc.), a na trzecim - Polsat (filmy; 13,26 proc.).
Mimo słabych wyników oglądalności show, TVP 2 wyemitujewszystkie zaplanowane na ten sezon odcinki "Hit generatora" zgodniez ustaleniami umowy zawartej z producentem i patronami medialnymi.- Program ten ma na celu promocję polskiej piosenki. Wpisuje sięwięc w realizację misji telewizji publicznej. Kryteriumoglądalności jest ważne, ale nie decydujące przy ocenie takiegoprogramu - tłumaczy nam Daniel Jabłoński, p.o. rzecznik prasowyTVP i dodaje, że Dwójka rozważa emisję "Hit generatora" także wramówce jesiennej.
Oglądalność "Hit generatora" odcinek poodcinku (po zmianie pory emisji)

Widownia konkurencyjnych stacji w czasieemisji show


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 'Hit generator' nie poprawił udziałów w nowym paśmie