Inga Songin dyrektorem marketingu i PR w Żywiec Zdrój
Inga Songin objęła funkcję dyrektora marketingu i PR w firmie Żywiec Zdrój. Zastąpiła na tym stanowisku Sylwię de Weydenthal, która objęła stanowisko client partnera CEE w polskim oddziale Facebooka.
Songin będzie tworzyć i realizować strategię marketingową dla portfolio produktów Żywca Zdroju oraz Dobrowianki.
Inga Songin przez ostatnie trzy lata pełniła obowiązki marketing managera w Danone Polska, gdzie odpowiadała za grupę marek: Danio, Actimel, Danonki i Activia. Wcześniej związana była z Nivea, jako brand manager marek dziecięcych oraz z Kimberly-Clark, pełniąc kolejno obowiązki category managera (Huggies, Velvet i KLeenex), category developmenta, shopper&customer directora oraz marketing directora na obszar Europy Centralnej.
Jest absolwentką Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu, gdzie na Wydziale Prawa i Administracji ukończyła zarządzanie i marketing, a następnie podyplomowe studia w zakresie strategii sprzedaży i marketingu usług.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Inga Songin dyrektorem marketingu i PR w Żywiec Zdrój