Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną
Żywiec Zdrój nową kampanią pod hasłem “Po stronie natury” zwraca uwagę na znaczenie ochrony zasobów wodnych w naturze, podkreślając, że im więcej drzew, tym więcej czystej wody – bo to właśnie drzewa wspierają retencję i pomagają chronić naturalne zasoby wodne.

Marka przypomina, że dotychczas wraz z Lasami Państwowymi posadziła już 8 milionów drzew, a w 2025 roku posadzi kolejny milion.
Kampania obejmuje telewizję, kino, digital oraz aktywacje w sklepach. Zaplanowano również współpracę z influencerami i mediami.
Marka oddaje w niej głos drzewom, otwierając jednocześnie nowy rozdział w swojej historii i uruchamiając nową platformę komunikacyjną. – To nasz naturalny sprzymierzeniec w ochronie zasobów wodnych. Kampania, którą obecnie realizujemy podkreśla,jak ważne są działania, których celem jest troska o naturę oraz składa hołd drzewom, które są istotnym ogniwemw procesie retencji wody, czyli jej magazynowania – mówi Elżbieta Olszewska, senior brand manager marki ŻywiecZdrój.
Kampania zostanie wsparta 15- i 30-sekundowymi reklamami emitowanymi w telewizji oraz w kinach. Kreacje kampanii, w których motywem przewodnim jest troska o wodę, będą obecne także w digitalu i mediach społecznościowych. W ramach działań w wybranych miastach w Polsce pojawią się wielkopowierzchniowe reklamy wyświetlane na nośnikach cyfrowych.
Nowa komunikacja zawita także do sklepów – zmianie ulegnie wygląd opakowań, pojawią się także materiały POS oraz dodatkowe aktywacje. Działania zostaną wsparte współpracą z influencerami oraz media relations.
Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – Havas Warsaw (idea kreatywna), Goodfellas, PlatigeImage (przygotowanie spotu i post-produkcja), Space Cat (Influencer marketing) oraz Tailor Made (mediarelations).
Dołącz do dyskusji: Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną