SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną

Żywiec Zdrój nową kampanią pod hasłem “Po stronie natury” zwraca uwagę na znaczenie ochrony zasobów wodnych w naturze, podkreślając, że im więcej drzew, tym więcej czystej wody – bo to właśnie drzewa wspierają retencję i pomagają chronić naturalne zasoby wodne. 

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Marka przypomina, że dotychczas wraz z Lasami Państwowymi posadziła już 8 milionów drzew, a w 2025 roku posadzi kolejny milion.

Kampania obejmuje telewizję, kino, digital oraz aktywacje w sklepach. Zaplanowano również współpracę z influencerami i mediami. 

Marka oddaje w niej głos drzewom, otwierając jednocześnie nowy rozdział w swojej historii i uruchamiając nową platformę komunikacyjną. – To nasz naturalny sprzymierzeniec w ochronie zasobów wodnych. Kampania, którą obecnie realizujemy podkreśla,jak ważne są działania, których celem jest troska o naturę oraz składa hołd drzewom, które są istotnym ogniwemw procesie retencji wody, czyli jej magazynowania – mówi Elżbieta Olszewska, senior brand manager marki ŻywiecZdrój.

Kampania zostanie wsparta 15- i 30-sekundowymi reklamami emitowanymi w telewizji oraz w kinach. Kreacje kampanii, w których motywem przewodnim jest troska o wodę, będą obecne także w digitalu i mediach społecznościowych. W ramach działań w wybranych miastach w Polsce pojawią się wielkopowierzchniowe reklamy wyświetlane na nośnikach cyfrowych. 

Nowa komunikacja zawita także do sklepów – zmianie ulegnie wygląd opakowań, pojawią się także materiały POS oraz dodatkowe aktywacje. Działania zostaną wsparte współpracą z influencerami oraz media relations. 

Za komunikację nowej kampanii odpowiadają – Havas Warsaw (idea kreatywna), Goodfellas, PlatigeImage (przygotowanie spotu i post-produkcja), Space Cat (Influencer marketing) oraz Tailor Made (mediarelations).


 

Dołącz do dyskusji: Żywec Zdrój hasłem "Po stronie natury" promuje wodę niegazowaną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl