Internauci pomagają w sieci informacjami i radami
80 proc. polskich internautów spotkało się w sieci z pomocą w formie znalezienia informacji lub porady fachowej – wynika z sondażu MillwardBrown SMG/KRC. Wsparcie finansowe i rzeczowe są w polskim internecie zdecydowanie mniej popularne.
Pomoc w znalezieniu informacji i porada fachowa to najczęściej występujące wśród polskich internautów formy wsparcia innych. Z oboma kontakt miało ok. 80 proc użytkowników sieci w naszym kraju, korzystanie z nich deklaruje ok. dwie trzecie, a udzielenie – mniej niż połowa. Dość popularnym sposobem pomocy jest również tworzenie treści dla innych. Natomiast do wspierania kogoś finansowo lub rzeczowo przez internet dochodzi w Polsce zdecydowanie rzadziej. Otrzymanie lub udzielenie tej formy pomocy deklaruje mniej więcej co dziewiąty–ósmy respondent.
Polscy internauci najbardziej chcieliby wspierać innych w sieci, pomagając w znalezieniu informacji. Nieco mniej osób jest zainteresowanych udzielaniem różnego rodzaju porad. W ogóle pomagać innym przez internet nie chce jedynie 6 proc. użytkowników sieci.
Badanie sposobów udzielania i otrzymywania pomocy przez internet w Polsce zostało przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie serwisu podajdalej.pl od 2 do 9 listopada ubiegłego roku. Ankiety typu CAWI objęły grupę 503 internautów reprezentatywną dla polskich użytkowników sieci w wieku 15-65 lat.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Internauci pomagają w sieci informacjami i radami