Internetowe radio coraz chętniej słuchane
W ubiegłym roku amerykańscy użytkownicy przeznaczyli na słuchanieinternetowego radia łącznie 4,85 miliarda godzin.
To o 26 procent więcej w porównaniu z rokiem 2006 - informujeserwis Media Life, powołując się na dane firmy badawczej AccuStreamiMedia Research.
Na jeden miesiąc, przeciętna liczba godzin poświęconych nasłuchanie internetowego radia wyniosła w minionym roku 404 milionywobec 320 milionów godzin rok wcześniej.
Czołową platformą wykorzystywaną przez amerykańskichużytkowników do słuchania internetowego radia był należący do AOLserwis Shoutcast z 48 procentami udziałów w rynku. Następne pod tymwzględem okazały się: Clear Channel Online, Yahoo Music, AOL RadioNetworks oraz Pandora.
źródło: Media Life
Świat

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Internetowe radio coraz chętniej słuchane