Internetowe radio coraz częściej słuchane w pracy
W porównaniu z ubiegłym rokiem, odsetek amerykańskich pracowników słuchających w pracy radia w internecie zamiast poprzez tradycyjny odbiornik, wzrósł z 12 do 20 procent.
Tym samym odsetek pracowników słuchających radia w tradycyjny sposób zmniejszył się w tym czasie z 88 do 80 procent - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie Arbitron i Edison Media Research.
Sporą rolę odgrywa tutaj wykształcenie. W przypadku pracowników z wyższym wykształceniem stosunek badanych słuchających radia online do słuchających tego medium w tradycyjnej formie wyniósł 30 do 70 procent. Tymczasem w przypadku respondentów bez wyższego wykształcenia proporcja wyniosła 12 do 88 procent.
Zdaniem prezesa Edison Media Research Larry'ego Rosona, wyniki te sugerują, że nadawcy powinni zastanowić się nad jakością swojego przekazu i promować możliwość słuchania radia w sieci. "W internecie konkurencją nie są tylko inne stacje w mieście. Tutaj możliwości są w zasadzie nieograniczone" - stwierdził Roson.
W badaniu, które zostało przeprowadzone drogą telefoniczną między 18 stycznia a 15 lutego bieżącego roku, udział wzięło 1857 Amerykanów.
źródło: Marketing Charts
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Internetowe radio coraz częściej słuchane w pracy