IQS wprowadza platformę do samodzielnych badań online
Firma badawcza IQS wprowadza Omnisurv - platformę do samodzielnych (Do-It-Yourself) badań online. Platforma wykorzystuje doświadczenie badawcze IQS, własne technologie oraz jakość panelu internetowego Opinie.pl. Umożliwia m.in. szybkie analizy haseł reklamowych czy logotypów.
Omnisurv ma za zadanie dostarczać odpowiedzi na codzienne pytania biznesowe w sposób prosty, szybki i atrakcyjny kosztowo. Platforma ma umożliwiać szybkie testy np. haseł reklamowych, logotypów czy materiałów wideo. Dzięki niej można szybko sprawdzić penetrację kategorii/ marek, natężenie postaw, preferencji, jak również reakcje Polek/ Polaków na codzienne wydarzenia.
Projekty można realizować zarówno na reprezentatywnej próbie ogólnopolskiej, z możliwością jej doprecyzowania, jak również próbach celowych. Istnieje także możliwość wystawiania próby celowej „szytej na miarę” pod konkretne zapotrzebowania klientów.
Za sprzedaż i rozwój platformy odpowiedzialny jest - zatrudniony od września na stanowisko dyrektora Omnisurv - Paweł Kolenda, który z badaniami rynku związany jest od przeszło 27 lat. Jego głównym obszarem kompetencji są metody ilościowe, a od 13 lat specjalizuje się w badaniach online.
Dotychczas pracował m.in. w spółkach związanych z IQS, międzynarodowych agencjach badawczych (BASES Nielsen, MillwardBrown), a od 2010 roku w branżowej organizacji internetowej IAB Polska. W latach 2015-2020 był wiceprzewodniczącym Komitetu Badawczego w IAB Europe oraz członkiem jury w międzynarodowych konkursach badawczych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: IQS wprowadza platformę do samodzielnych badań online