356 tys. widzów debiutu programu „Jak oni kłamią” w TVP Info
Pokazany w poniedziałek w TVP Info pierwszy odcinek nowego cyklu „Jak oni kłamią” oglądało średnio 356 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W poniedziałek, 3 lipca br. o godz. 19.16 stacja TVP Info pokazała pierwszy odcinek nowej codziennej audycji „Jak oni kłamią”. Średnia widownia 13-minutowej emisji wyniosła 356 tys. osób. Przełożyło się to na 3,75 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,71 proc. w grupie 16-49 oraz 1,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement , do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę audycję śledziło 550 tys. osób w grupie 4+.

„Jak oni kłamią” to nowy codzienny program TVP Info, w którym publiczny nadawca ma opowiadać o rzekomych "kłamstwach, półprawdach i manipulacjach telewizji z Wiertniczej”. Grafika promująca „Jak oni kłamią” przypomina logo „Faktów” TVN: obie mają podobne tło, a słowo „kłamią” jest zapisane podobną czcionką jak „Fakty”.
Fake news promuje cykl "Jak oni kłamią"
Cykl zapowiedziano w „Wiadomościach” po materiale Konrada Warzochy, w którym zarzucono TVN wspieranie opozycji. W relacji powtórzono kolejny raz nieprawdziwą informację, jakoby Piotr Kraśko zachęcał do udziału w marszu opozycji zorganizowanym 4 czerwca. Dziennikarz w dniu demonstracji wyjaśnił, że jego wizerunek bez zgody wykorzystano w tym kontekście na jednym z profili społecznościowych zwolenników PO, a marsz zamierza jedynie relacjonować.
Pierwsze wydanie „Jak oni kłamią” poprowadził Adrian Klarenbach. - Będziemy tutaj prostować kłamstwa i niedopowiedzenia, manipulacje TVN oraz to, co chcą przed swoimi widzami ukryć w tej stacji. Witamy w polskich mediach - stwierdził Adrian Klarenbach na początku pierwszego wydania.
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 5,14 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 356 tys. widzów debiutu programu „Jak oni kłamią” w TVP Info