775 tys. widzów „Jaka to melodia?”. Show Rafała Brzozowskiego straciło prawie 300 tys. widzów
Po ponad dwóch tygodniach teleturniej „Jaka to melodia?” w sezonie 2023/2024 ogląda średnio 775 tys. osób - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju „Jaka to melodia?” wyemitowanych w okresie od 28 sierpnia do 11 września 2023 roku wyniosła 775 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,71 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,47 proc. w grupie 16-49 i 5,13 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 3 września. Śledziło go średnio 964 tys. osób.
Mniej widzów
Dla porównania, na początku poprzedniego sezonu (tj. w okresie od 3 do 17 września ub.r.) teleturniej „Jaka to melodia?” w Jedynce śledziło 1,05 mln osób, co przełożyło się na 12,64 proc. udziału w 4+, 6,85 proc. w 16-49 oraz 7,90 proc. w 16-59. Tytuł stracił 270 tys. widzów.
Gospodarzem „Jaka to melodia?” od sezonu 2019/2020 jest Rafał Brzozowski. W sezonie 2018/2019 teleturniej prowadził Norbert „Norbi” Dudziuk, a przez poprzednie 21 lat w tej roli występował Robert Janowski.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2022 roku wyniósł 8,67 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 775 tys. widzów „Jaka to melodia?”. Show Rafała Brzozowskiego straciło prawie 300 tys. widzów