1,13 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu” w TVP1
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” od początku nowego sezonu śledzi średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie emisji audycji Tadeusza Sznuka jest czwarta w rynku telewizyjnym w 4+ i trzecia w 16-49 - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia pierwszych premierowych odcinków nowego sezonu „Jednego z dziesięciu”, pokazanych na antenie Jedynki w okresie od 6 do 24 września br., wyniosła 1,13 mln osób, co przełożyło się na 10,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+, 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Teleturniej na antenie TVP1 oglądać można w dni powszednie o 18.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek nadany 8 września. Przyciągnął przed ekrany 1,25 mln osób.

TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem wówczas jest TVN, nadający gł. „Fakty”, co daje tej stacji 17,28 proc. udziału. Druga pozycja należy do TVP2, emitującej „Kozacką miłość” (12,08 proc.), a czwarta - do Polsatu („Wydarzenia”; 11,72 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Jeden z dziesięciu” od 1994 roku w TVP
Teleturniej „Jeden z dziesięciu” jest emitowany od 1994 roku. Od początku jego istnienia gospodarzem jest dziennikarz radiowy Tadeusz Sznuk. Program jest emitowany w edycjach, z których każda obejmuje 21 odcinków: 20 eliminacyjnych oraz jeden finałowy.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,13 mln widzów teleturnieju „Jeden z dziesięciu” w TVP1
z powodu spadającej liczby oglądalności